Treball
Oposicions

OPE 2007 ENFERMERIA

OPE 2007 ENFERMERIA
03 / 02 / 2016 | Intersindical Salut


Se publica la nueva relación definitiva de aspirantes aprobados en el primer ejercicio con la puntuación alcanzada y el lugar, fecha y hora del segundo ejercicio:

Fecha: 13 de marzo de 2016
Hora: 11:00 horas
Lugar:
Hospital Universitario y Politécnico La Fe. Edificio de Dirección, Administración y Docencia Planta Baja y Sótanos.
Avda. Fernando Abril Martorell Nº 106 Valencia

RESOLUCIÓN Y LISTADOS http://www.san.gva.es/documents/153662/1716930/09_ENFERMERIA_OF2007_prueba1DEF_y_CONV_prueba2_SENTENCIA.pdf

ope



Deixa un comentari






  • Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana.
  • No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
  • No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat.
  • Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.