Denúncies

INTERSINDICAL SALUT: DENUNCIA INSPECCIÓN // INTERSINDICAL SALUT: DENÚNCIA INSPECCIÓ

01 / 06 / 2020 | Intersindical Salut

El pasado 27 de marzo esta formación Sindical interpuso denuncia ante la Inspección de Trabajo a la Consellería de Sanidad Universal y Salud Pública, por deficiencias en la dotación de material de protección suficientes y apropiados, al personal dependiente de Instituciones Sanitarias, que obligó a una actuación inspectora.

INFORMA https://drive.google.com/file/d/14npvv0pvpEBHzuzEEjoR_9o4Lq71-3kN/view
RESOLUCIÓN INSPECCIÓN https://drive.google.com/file/d/1A8rIlrd3Uv4q1uWi3LjyKtC84qb-7J3L/view

_________________________________

El passat 27 de març aquesta formació Sindical va interposar denúncia davant la Inspecció de Treball a la Consellería de Sanitat Universal i Salut Pública, per deficiències en la dotació de material de protecció suficients i apropiats , al personal dependent d'Institucions Sanitàries, que va obligar una actuació inspectora.

INFORMA https://drive.google.com/file/d/1VQPaVBQQrSW-N3GbT54Cxohk5HaJWaW-/view
RESOLUCIÓ INSPECCIÓ https://drive.google.com/file/d/1A8rIlrd3Uv4q1uWi3LjyKtC84qb-7J3L/view

inspeccion de trabajo denuncia inspección