Denúncies

El jutjat contenciós-adtvo. d’Alacant dóna la raó a Intersindical-Salut

El jutjat contenciós-adtvo. d'Alacant dóna la raó a Intersindical-Salut sobre les guàrdies en Atenció Continuada.

El jutjat contenciós-adtvo. d’Alacant dóna la raó a Intersindical-Salut
18 / 01 / 2015 | Intersindical Salut

Els serveis jurídics d'Intersindical-Salut en defensa dels interessos d'una de les seues afiliades, va presentar davant el jutjat Contenciós-Adtvo d'Alacant un recurs sol·licitant la concessió del nombre màxim d'hores de guàrdies (850 hores), en Atenció Continuada.

Els serveis jurídics d'Intersindical-Salut en defensa dels interessos d'una de les seues afiliades, va presentar davant el jutjat Contenciós-Adtvo d'Alacant un recurs sol·licitant la concessió del nombre màxim d'hores de guàrdies (850 hores), en Atenció Continuada que la Gerència li havia denegat.
La Gerència del *Dpto. d'Elda realitzava contractacions de personal extern per a la realització de guàrdies d'Atenció Continuada, contravenint el regulat en el Decret 72/2001 de 2 d'abril que regula l'Atenció Continuada en l'àmbit de l'Atenció Primària, ja que la contractació de reforços exclusivament es poden realitzar quan no hi ha personal voluntari del mateix Dpto. de Salut que sol·licite fer-les, sempre que no haja superat el màxim d'hores establides.
En aquest cas la Gerència no solament no ha respectat l'ordre de prelació establit en la normativa vigent sinó que en la seua defensa argumentava que la decisió de contractar personal extern es devia a la necessitat de garantir l'adequada atenció sanitària a la població i que la concessió del nombre màxim d'hores afectaria greument el servei pels descansos remunerats obligatoris, punt que no ha quedat de cap manera provat.
Intersindical-*Salut valora positivament aquesta sentència i insta al personal que es trobe en la mateixa situació a posar-se en contacte amb el delegat sindical d'Intersindical-Salut.

servicios jurídicos sentencia



Deixa un comentari






  • Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana.
  • No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
  • No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat.
  • Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.