Treball
Oposicions

CONSELLERIA DE SANITAT: OPE MÉDICO/A SAMU

28 / 01 / 2020 | Intersindical Salut

CORRECCIÓN de errores de la Resolución de 14 de enero de 2020, por la que se nombra personal estatutario fijo a las personas aspirantes aprobadas en el concurso-oposición por el turno libre para la provisión de vacantes de médico o médica SAMU de instituciones sanitarias de la Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública. http://www.dogv.gva.es/datos/2020/01/28/pdf/2020_705.pdf

__________________________


CORRECCIÓ d’errades de la Resolució de 14 de gener de 2020, per la qual es nomena personal estatutari fix les persones aspirants aprovades en el concurs oposició pel torn lliure per a la provisió de vacants de metge o metgessa SAMU d’institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. http://www.dogv.gva.es/datos/2020/01/28/pdf/2020_705.pdf

ope medico samu concurs oposició



Deixa un comentari






  • Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana.
  • No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
  • No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat.
  • Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.