CONVOCATÒRIA DE L'EDICIÓ 19 DE LA BORSA DE TREBALL TEMPORAL
⦁ Al llarg d'aquest mes de novembre de 2021 es procedirà a l'obertura de l'edició 19 de Borsa de Treball Temporal, que com a gran novetat serà OBERTA I PERMANENT, ara bé hem de tenir en compte diverses consideracions:
⦁ La inscripció podrà realitzar-se durant les 24 hores del dia i durant els 365 dies de l'any
⦁ La baremació dels mèrits i/o documents aportats es faran en almenys dues corts a l'any, amb el compromís d'augmentar aquests, conforme siga possible, amb l'objectiu de poder realitzar el màxim de corts o edicions com siga possible.
⦁ Les noves inscripcions en tant i quant no es realitze aqueix tall o baremació, formaran part de llistes de reserves, l'ordre de les quals de trucades serà segons ordre d'inscripció.
⦁ S'establirà la data de cort de valoració dels mèrits en cadascuna de les edicions, atorgant per cadascuna d'elles un termini de 10 dies per a efectuar al·legacions.
⦁ Inscripcions;
⦁ Un màxim de 3 categories
⦁ Màxim de 7 departaments per a cada categoria
⦁ Torn en el qual se sol·licita la inscripció (promoció interna temporal o torn ordinari)
⦁ Els que opten per `promoció interna temporal, hauran d'indicar si opten únicament per places vacants o per a places de de tres > mesos.
⦁ Els de torn ordinari hauran d'indicar si opten per ofertes de curta duració i a temps parcial.
⦁ No s'haurà d'aportar documentació que conste en Conselleria (certificat de serveis prestats, valencià, nota d'oposició en l'últim procés selectiu)
⦁ Llistes provisionals i definitives
⦁ Finalitzat el procés de valoració, es publicarà la llista provisional d'inscrits, així com puntuació obtinguda, atorgant un termini de 10 dies per a efectuar al·legacions.
⦁ L'entrada en vigor de les noves llistes d'ocupació temporal, serà la que indique la resolució de publicació dels llistats definitius
PETICIONS D'INTERSINDICAL SALUT RESPECTE A LA NOVA BORSA DE TREBALL TEMPORAL
⦁ A petició exclusiva d'Intersindical Salut, es retirarà de la informació pública de Borsa situacions que entenem, i ens ha donat la raó Conselleria, que es vulneren drets a la protecció de dades, ja que qualsevol podia visualitzar informació sensible, com per exemple, quan algú no ha superat el període de prova, apareixia públicament; “PENALITZAT 1 ANY PER NO SUPERAR EL PERÍODE DE PROVA”. En dates pròximes Conselleria retirarà aquesta agressiva llegenda i transgressora de drets dels seus llistats.
⦁ Hem demanat optimitzar sol·licituds, perquè en el servei d'emergències sanitàries es podien incloure categories que no figuren en aquest servei (Fisioterapeutes, higienista dental, TER, etc). Així com no donar opcions a categories que no existeixen en alguns departaments (tècnic de radioteràpia o medicina nuclear)
⦁ S'incloga una pestanya en la categoría de metges/as i enfermer@s SAMUR on s'indique que s'aquesta en possessió del diploma de transport medicalitzat, preceptiu per a poder treballar en aquest categoria, agilitant el sistema de substitució i evitant posteriors renúncies.
⦁ OPCIÓ DE SEPARAR CONTRACTES DE CURTA DURACIÓ I CONTRACTES A TEMPS PARCIAS, encara que per a això calga modificar l'Ordre 4/2019 de Borsa Temporal.
⦁ Actualitzar les inscripcions en Borsa de Treball Temporal on no figuren les jubilacions i/o defuncions, tenint així, una xifra real i necessària dels inscrits.
Buenos días:
Si no te has presentado nunca a oposición de sanidad, ¿puedes optar a bolsa de trabajo?
Gracias