Condicions de treball

Intersindical Valenciana participa debat sobre el futur de les pensions 29 d’abril.

Intersindical Valenciana participa debat sobre el futur de les pensions  29 d’abril.
26 / 04 / 2021 | Intersindical Salut

El proper dijous 29 d’abril, a les 18 hores, tindrà lloc una taula redona sobre el futur de les pensions en la que participarà la companya Beatriu Cardona, coordinadora d’Intersindical Dones, junt a sindicalistes i pensionistes. L’acte està organitzat per la Coordinadora Valenciana en defensa del sistama públic de pensions, junt a 12 plataformes, moviments
socials i sindicats.

L’acte té com finalitat informar i valorar sobre la situació de les pensions i els plans del govern espanyol per al seu futur i decidir, entre totes i tots, quines han de ser les actuacions del moviment de pensionistes i del moviment sindical per evitar noves reformes que les devaluen retallant-les i vulnerant els drets de les actuals o futurs pensionistes. Aquest es pot seguir per:

ID de reunió: 889 4193 0788

També per:

Intersindical Valenciana participa de les actuacions i mobilitzacions de la Coordinadora Valenciana i de la COESPE contra les recomanacions del Pacte de Toledo o les propostes del ministre d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions, José Luis Escrivá, que van en contra del sistema públic de pensions i del dret a una pensió pública digna per a totes i tots.

Finalment, us recordem que el Sindicat de Persones Pensionistes i Jubilades forma part de la Intersindical Valenciana. Un sindicat en el que estan afiliades pensionistes que provenen de tots els sectors del món laboral i que treballa per defensar els drets d’aquest col·lectiu. Podeu contactar amb el sindicat mitjançant el correu electrònic:

pensiones