Vagues i mobilitzacions

Intersindical Salut considera un èxit la vaga feminista del 8M.

Intersindical Salut – Intersindical Valenciana valora molt positivament la vaga, així com les diferents mobilitzacions convocades, tant les aturades horàries com les manifestacions i concentracions multitudinàries celebrades a tots els pobles del País Valencià, i especialment la manifestació de la ciutat de València. En aquest sentit, la gran mobilització de les dones, ha deixat en un segon plànol la guerra de xifres sobre el seguiment de la vaga, que acompanya aquests esdeveniments.

Intersindical Salut considera un èxit la vaga feminista del 8M.
09 / 03 / 2018 | Intersindical Salut

vaga feminista mobilitzacions 8m