Defendre la sanitat pública no és només defendre condicions laborals.
És defendre la igualtat d'oportunitats. És defendre la cohesió social. És defendre el dret universal a la salut.
Rebutgem qualsevol model basat en retallades, privatitzacions o desmantellament progressiu dels servicis públics.
La ciutadania valenciana mereix una sanitat forta, pròxima i accessible.
La salut no pot convertir-se en un negoci.
La sanitat pública valenciana pertany a tota la ciutadania i hem de defendre-la entre totes i tots.
Us deixem amb uns vídeos i unes fotos de la concentració:
https://www.instagram.com/p/DZCjkrjAiv0/?igsh=Y25oNTZ1c3R4bGx3
https://www.instagram.com/reel/DZCkO3DCBqD/?igsh=MW5xdTFmdHFwdHN3YQ==
https://www.instagram.com/p/DZCfDDRghWu/?igsh=MTFhZmg0azNranNmdA==