Acció Sindical.

Intersindical Valenciana dóna la subvenció a sindicats a projectes d’investigació sobre el coronavirus.

01 / 06 / 2021 | Intersindical Salut

La Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (Fisabio) ha rebut una donació de 69.440 euros de la Intersindical Valenciana per a continuar investigant sobre el virus SARS-CoV-2 i la malaltia COVID-19.

Aquest dimarts s'ha realitzat una reunió en la que s'ha fet entrega del certificat de la donació (amb data del 26 de maig de 2021) a la qual ha assistit José Antonio Manrique, director gerent de Fisabio; Mónica Pont, responsable de l'Àrea Econòmica de Fisabio; i Vicent Mauri, Beatriu Cardona i Rafael Reig com a representants del Secretariat de la Confederació Intersindical Valenciana.

Per a Intersindical Valenciana suposa una gran satisfacció contribuir amb aquesta aportació a la investigació sanitària de la malaltia COVID-19 que tant ens ha castigat en els darrers mesos; no sols pel que suposa en termes de vides i tragèdies humanes, sinó també per les conseqüències socials que encara ocasiona. Pensem que la millor manera de contribuir a la millora del benestar de la classe treballadora i del poble valencià lluitant contra la pandèmia, és apostar per la investigació sanitària; doncs, com ha quedat demostrat ha estat l’eina més útil per al control de la malaltia.

Més informació en els següents enllaços:

donació acció sindical