Vagues i mobilitzacions

Els sindicats convocants de la vaga del 28 d’octubre preparen noves accions per a consolidar al personal interí i temporal

10 / 11 / 2021 | Intersindical Salut

Les organitzacions sindicals Confederació Intersindical, CGT, ENSABONADES, Solidaritat Obrera, IAC, CUT Aragó, ISTA, Intersindical Valenciana, USTEA, SUATEA, CUT Galiza, SAS, SOM s'han reunit aquesta setmana per a analitzar la vaga del passat 28 d'octubre i acordar noves accions per a exigir als partits polítics davant la tramitació del Decret Iceta en el Congrés dels Diputats que es garantisca la consolidació i la fixesa del personal interí i temporal de totes les administracions públiques.

Els sindicats convocants valoren positivament el seguiment del personal interí en la vaga del 28 d'octubre i es comprometen a continuar treballant per a aconseguir els objectius de la mobilització.

Per a això han sol·licitat una reunió amb la Ministra de Funció Pública, M. Jesús Montero; reunions amb diferents partits polítics i convocaran accions els dies 23, 26 i 30 de novembre que es concretaran pròximament, sense descartar la convocatòria d'aturs.

vaga