Intersindical Salut, entra a la Junta de Personal del departament d’Oriola amb 3 delegades.

Després de l'escrutini provisional dels comicis sindicals d'ahir, 1 de juny, al departament de salut d'Oriola, la candidatura presentada per Intersindical Salut ha aconseguit l'elecció de tres delegats de Junta de Personal.
02 / 06 / 2017 | Intersindical Salut eleccions sindicals
Les eleccions sindicals 1J-2017 del departament de salut d'Oriola han marcat una fita històrica per a aquesta organització sindical pel fet que suposa la consolidació de la política d'implantació del sindicat en les comarques del sud. La presencia institucional, referma la consolidació del sindicat que en els darrers anys ha desenvolupat una ambiciosa política d'implantació sindical en els departaments d'Alacant.

Fonts del sindicat expressen la seua satisfacció per aconseguir les expectatives previstes en aquesta contesa electoral. La tasca sindical efectuada en els darrers anys i una campanya electoral de proximitat amb elaboració de materials de divulgació i informatius ha estat molt positiva, i els resultats així ho han demostrat.
Intersindical Salut, que participava per primera vegada en aquestes eleccions sindicals ha obtés un percentatge de vots superior al 10%, i tres delegats, la qual cosa indica l'entrada amb força en l'àmbit del departament de salut d'Oriola.
Cal recordar que la participació en les eleccions d'Oriola es situa al voltant del 85%, una circumstancia que sembla inversemblant, en comparació als percentatges de participació d'anteriors processos electorals, i altres de caire polític. No obstant és motiu de felicitació aquesta dada per la seua significació atès que indica l'implicació i compromís dels professionals sanitaris del departament d'Oriola amb els que van a ser d'ara en davant els seus representants davant l'Administració.

Les Persones electes, de confirmar-se els resultats provisionals seran, Vanessa Bejar Alonso, fins ara delegada sindical, que ha desenvolupat el gros del treball de l'organització en el departament en els darrers anys. Vanessa estarà acompanyada per Cecília Morales Rodríguez i Jon Prego Miguez, que s'han incorporat recentment a l'organització.