INTERSINDICAL SALUT ACONSEGUEIX EL PERMÍS PER PART

Les reivindicacions i el treball d'Intersindical Salut aconsegueixen un nou permís per als treballadors/as de la Conselleria de Sanitat: PERMÍS PER PART PER A FAMILIARS DE GESTANTS.
22 / 12 / 2017 | Intersindical Salut treball permisos
A partir del pròxim 1 de Gener de 2018 els familiars de les gestants que ingressen per a donar a llum disposaran del mateix permís i els mateixos dies que disposen actualment quan es tracta d'ingrés per malaltia greu d'un familiar de primer o segon grau de consanguinitat o afinitat.
Novament les reivindicacions i el treball d'Intersindical Salut aconsegueixen millores per als treballadors de la sanitat pública valenciana. La Conselleria de Sanitat aprova en el dia d'avui el PERMÍS PER PART, equiparant el part, en matèria de permisos al de MALALTIA GREU de familiars.

Intersindical Salut ha presentat nombroses reclamacions durant els últims anys per aquest motiu, tant en els diferents departaments de salut com a la pròpia Conselleria, la qual, després de les nostres reivindicacions va optar per incloure aquest punt en les negociacions i, en el dia d'avui per fi ens dóna la raó reflectint tal permís en un text que serà publicat en breu i el qual inclou altres millores per al personal gestionat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública com a la pròpia Conselleria.

Ens sentim satisfets per aquest assoliment i millora per als treballadors de la sanitat pública, ja que ha sigut un permís negat i que ha produït molt malestar entre el personal al llarg dels anys.

ACÍ COM VAN SER NOSTRES RECLAMACIONS

EL NOSTRE TREBALL ELS TEUS DRETS