Eleccions sindicals 2018

Intersindical Salut es presenta a les eleccions sindicals del 6 de juny
16 / 05 / 2018 | Intersindical Salut eleccions sindical 2018
Intersindical Salut es presenta a les eleccions sindicals del 6 de juny, sense la coalició que mantenia amb el sindicat mèdic Simap.
Serem peça clau per a continuar defensant els interessos del personal de l'administració sanitària
Intersindical Salut i el sindicat mèdic Simap van formar coalició en les candidatures de les eleccions sindicals de l’any 2014 obtenint uns formidables resultats que han permés als dos sindicats poder participar al llarg d’aquests quasi quatre anys en la Mesa de Negociació de l’àmbit sanitari valencià.

No obstant açò, Intersindical Salut creu necessari iniciar un nou camí en solitari. El gran creixement tant en afiliació com en representació sindical en tot el territori valencià i l’experiència guanyada en aquests quatre anys negociant i defensant els drets del personal estatutari en les meses de negociació amb la Conselleria, ens anima a tenir personalitat sindical pròpia sense haver de pactar amb altres sindicats.

Intersindical Salut ha format part dels àmbits de negociació que s’han produït fins al moment i estem segurs que en aquest nou projecte en solitari serem peça clau per a continuar defensant els interessos del personal de l’administració sanitària.